Kai pamiršti, kad e-prekyboje dar gali būti ir viduramžių…

Internetinėse parduotuvėse lankausi gerokai dažniau nei fizinėse. Visai kaip ir su įprastomis, turiu savo favoritus, turiu ne itin mėgstamas, bet sunkiai išvengiamas, kai kuriose nesilankau visai. Tačiau pastaraisiais mėnesiais teko susidurti su keliais įdomiais atvejais. Deja, daugiau jų neigiami.

Ignoravimas

Viduramžiai
Matyt, pardavėjai išėjo į kovą

Kai tave ignoruoja, jautiesi ne itin maloniai, tačiau dažnai numoji ranka ir susirandi su kuo pabendrauti. Tačiau kai pardavėjas ignoruoja klientą, atliekantį užsakymą – šiek tiek keista. Likus beveik mėnesiui iki Kalėdų užsakinėjau (įmonės vardu) reklamines priemones. Pardavėjas – vienas iš lyderių rinkoje, tačiau turintis baisų interneto svetainių tinklą be jokios padorios užsakymo formos ar kitų šių dienų kone būtinybių. Į el. laišku pateiktą užsakymą (pateikti užsakymą su spalvų ir prekių kodais žodžiu man atrodo kiek rizikinga gauti ne tai ko nori, todėl visuomet tokius užsakymus pateikiu ar bent jau patvirtintu raštu) atsako taip ir nesulaukiau. Gaila, radau kitur, gerokai brangiau, tačiau laiku.

Laimė, kad buvau ignoruojamas prieš atliekant užsakymą, o ne jau jį atlikus. Susigrąžinti atliktus mokėjimus ne taip lengva, o kai metų pabaiga „ant nosies…“

Nepilnas užsakymas

Nepilną užsakymą pristatyti labai mėgsta „Senukai“. Tai, kad jie prekes pristatinėja iš skirtingų sandėlių per 2-3 kartus jau tapo įprasta ir nustojo erzinti (kaip taisyklė, paskutinė atvyksta ta prekė, kurios reikia labiausiai arba be kurios negali tinkamai pasinaudoti pirmiau atvykusiomis prekėmis). Tačiau vis dar* erzina tai, jog jie kartais nepristato kai kurių prekių ir per kelias dienas už trūkstamas prekes grąžina pinigus. Būtų daug geriau jei informuotų, jog kai kurių prekių nėra ir pasiūlytų alternatyvas arba gautų mano patvirtinimą dėl tolesnio užsakymo vykdymo. Ypač jei ta prekė sudaro didžiąją dalį užsakymo. Lygiai taip pat ir su „Barbora“, tačiau ten jau visai kita prekybos specifika ir tempai.

Vaistinė
Vis tiek teko eiti į vaistinę…

Visgi, šitoje vietoje „Senukus“ nukarūnavo „Camelia“. Anksčiau vaistų internetu pirkti buvo negalima. Prieš kurį laiką išgirdau, kad jau tokia galimybė atsirado ir nusprendžiau tai išmėginti. Palyginau kelių vaistinių kainas ir… vis tiek teko apsipirkti fizinėje vaistinėje.

Pirmiausia, užsakymą pradėjau daryti ten, kur pigiausia. Tai buvo „Gintarinė vaistinė“, kurioje šiaip niekada nesilankau. Iššoko pranešimas, kad krepšelyje yra vaistų, todėl apmokėjimas ir atsiėmimas galimas tik vaistinėje. Tai man netiko, tad pasirinkau kiek brangesnį variantą – „Camelia“. Susidėjus krepšelį ir jį patvirtinus gautas pranešimas, kad užsakymą toliau tęsti bus galima po konsultacijos su vaistininku, kuris paskambins per vieną darbo dieną. Maniau, kad skambučio sulauksiu pirmadienį apie 8-9 val. ryto. Klydau. Kaip ir klydau, kad apmokėti galima pavedimu (kai yra vaistų – tik grynais arba kortele kurjeriui).

Pirmadienį 10:21 gaunu SMS, kad užsakyme yra atšauktų prekių. Konkrečiau bus informuojama el. paštu. Tik 11:45 gautas laiškas, jog užsakymas priimtas ir vykdomas. Su maža smulkmena – apkarpytu krepšeliu. Pasirodo, nėra brangiausios prekės, sudarančios kone pusę krepšelio vertės. Toks užsakymas manęs netenkinta, parašau laišką, kad anuliuotų užsakymą – patvirtinimą gaunu tik dienos pabaigoje. O iki to vaistininkas taip ir nepaskambino pakonsultuoti dėl kitų vaistų likusių krepšelyje. Įdomu ar iš viso būtų išsiuntę. Jei tokie vaistinės pristatymo tempai, tai ir pasveikt galima.

Pikčiausia, kad ta prekė, kurios negavau dar tą patį pirmadienį buvo vėl parduodama ir netgi su nemenka nuolaida. Niekaip nesuprantu, kodėl tada man buvo atšauktas užsakymas.

Grąžinimas

Ilgai ieškojome suvenyrinės dovanos, tinkamos siųsti paštu į užsienį. Kai radome tai, kas nebijo ilgos kelionės į kitą žemyną, tiktų ir patiktų gavėjui ir mums bei netaptų didelėmis išlaidomis, atsirado kitos problemos. Atlikus užsakymą e-parduotuvėje, kuri savo išvaizda primena pirmąją mano paleisti elektroninę parduotuvę prieš ~10 metų, laukėme pristatymo. Nepaisant premium klasės domeno dovanos.lt pati parduotuvė yra nesaugi, neišvaizdi ir, pasirodo, sukurta per nemokamų svetainių kūrimo platformą. Tačiau tai būtų smulkmena, jei ta parduotuvė dirbtų kokybiškai. Ilgai palaukę šį bei tą gavome, tik ne prekių pristatymą, o trumpą žinutę el. paštu (užsakymas atliktas trečiadienį, laiškas atėjo penktadienį jau po darbo):

Laba diena,
Atsiprašome, bet siuvenyriių kortų nebeturime. Grąžinsime pinigus.

Pagarbiai,
PROJEKTŲ VADOVĖ – RŪTA

Grąžinsime, tik neaišku kada. Šiandien, kai rašau šį įrašą, praėjo jau savaitė nuo laiško gavimo dienos. Pinigų vis dar negavau, nors suma net 10 € nesiekia. Suprantu, kad pasitaiko klaidų, bet būtų galima dirbti ir šiek tiek greičiau bei kokybiškiau. Aš būčiau nepraleidęs progos ir pasiūlęs ką nors alternatyvaus, o ne iš karto siūlęs grąžinti pinigus. Beje, labai įdomiai atrodo kai yra projektų (daugiskaita) vadovė įmonėje, kurioje net 3 darbuotojai. Pagal kai kuriuos viešus duomenis ši įmonė labai glaudžiai susijusi su garsiuoju „Rodikliu“, o atsiliepimai ne itin gerai nuteikiantys.

Ir priešingai

Gerai irgi būna
Tačiau vis tiek būna ir gerų situacijų

Per tą laiką, kai pradėjau rašyt šį įrašą ir galų gale jį baigiau, dar kelis kartus apsipirkau internetu. Su „Skytech“ anksčiau būdavo įprasta sulaukti prekių paskutinį nurodomą dieną ar netgi vėliau (pvz., jei pristatymas 4-5 d. d., tai beveik visada gaudavau 5-6 dieną), tuo tarpu šį kartą gavau greičiau nei tikėjausi. Džiugu, kad auga kokybė ir šioje įmonėje, kuri dažnai laimi savo kainomis (ypač kompiuterio dalių ir kitų komponentų).

Labai stebina ir kiniečiai. Iš AliExpress gaunamos prekės, ypač jei siuntos registruotos, dažnu atveju nebekeliauja net dviejų savaičių – gaunu greičiau. Užvakar gautą drakoną, skirtą smilkalams deginti, pakavau ir stebėjausi, negi tikrai kinai taip sugebėjo supakuot: dėžė įvyniota į storą sluoksnį burbulinės plėvelės, dėžėje putplastis pagal prekės formą. Nors prekės kaina sąlyginai nedidelė – 19 €

-* paskutinį kartą su tuo susidūriau vasarą.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.